Dette indhold er sponsoreret.

En forudsætning for at få hesten til at spise er som bekendt at få den lokket hen til truget først. Det er samme opskrift, du skal bruge, når det kommer til dine kunder. Dit ønske er selvfølgelig at få dem til at lægge deres opsparing i din butik. En forudsætning for det er simpelthen at få dem ind i butikken og derefter at imponere dem med en lækker, flot og overskuelig indretning.

En god omsætning og en sund forretning handler om rigtig mange ting. Når det kommer til fysiske butikker, er helhedsindtrykket efter et besøg i butikken alfa og omega for, at kunden vil købe noget i din butik. Og det betyder også noget for, om kunden har tænkt sig at vende tilbage til din butik en anden gang.

Tiltrækning ved første blik

Det allerførste indtryk en potentiel kunde får er naturligvis på afstand. Her betragtes din butik udefra, og måden den tager sig ud på, er derfor af stor vigtighed. Du skal derfor sørge for, at dine vinduer er pudsede, farverne på facaden er friske og tydelige, og at skiltning er korrekt og retvisende.

Derudover kan man fifle med mange detaljer – ganske som man kan det med den private bolig – for at få det hele til at spille. Man kan for eksempel pifte butikken op med flag, en flot dør, betontrappetrin og meget andet.

Lige netop når det kommer til trappetrin til din biks, er betontrappetrin et rigtig godt valg. Du får både robuste trappetrin, der ikke så let går i stykker og ser grimme ud, og derudover får du stilrene trappetrin, der passer til de fleste facader.

Betontrappetrin fås naturligvis i forskellige former og størrelser, da materialet er meget alsidigt. Du kan altså få de trapper, du ønsker dig.

Følg op på det gode førstehåndsindtryk

Når nu dine kunder er kommet ind i din lille butik, så bør deres førstehåndsindtryk følges op af dit valg af inventar til din butik. På den måde sikrer du, at din butik er indbydende både udenfor og indenfor.

Når det kommer til inventar til butik, er der selvsagt rigtig mange forhold, der skal tages højde for. Hvilken stemning ønsker du i butikken? Hvilke farver skal gå igen og spille sammen med dit logo? Hvordan skal belysningen være?

Det er faktisk en hel videnskab, når det drejer sig om inventar til butik. Der findes en del forskning om, hvad der får butikkens besøgende til at købe, og derfor bør du naturligvis sætte dig grundigt ind i sagerne, inden du lægger dig fast på inventar til din butik.

Categories:

Tags:

No responses yet

Skriv et svar